prikaz prve stranice dokumenta Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda

Vranjković, Tomislav
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vranjković, T. (2021). Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković, Tomislav. "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković, Tomislav. "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković, T. (2021). 'Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković T. Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 02.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

T. Vranjković, "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.