prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza

Jurišić, Karla
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Jurišić, K. (2021). Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić, Karla. "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić, Karla. "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić, K. (2021). 'Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić K. Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

K. Jurišić, "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Islandora Bookmark - Please login to use this feature