prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza

Jurišić, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jurišić, K. (2021). Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić, Karla. "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić, Karla. "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić, K. (2021). 'Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Jurišić K. Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 20.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

K. Jurišić, "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.