Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jurišić, K. (2021). Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557
Jurišić, Karla. "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557
Jurišić, Karla. "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557
Jurišić, K. (2021). 'Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557
Jurišić K. Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557
K. Jurišić, "Utjecaj kolektivizma na ponašanje potrošača tijekom kriza", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:714557