University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Šlibar, D. (2021). Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar, D. (2021). 'Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar D. Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
D. Šlibar, "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151