master's thesis
Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona

Šlibar, Dorja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Šlibar, D. (2021). Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar, D. (2021). 'Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar D. Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

D. Šlibar, "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Please login to the repository to save this object to your list.