master's thesis
Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona

Šlibar, Dorja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Šlibar, D. (2021). Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar, D. (2021). 'Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Šlibar D. Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 October 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

D. Šlibar, "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151

Islandora Bookmark - Please login to use this feature