Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šlibar, D. (2021). Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar, Dorja. "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar, D. (2021). 'Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
Šlibar D. Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151
D. Šlibar, "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913151