master's thesis
Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda

Matušek, Iva
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Matušek, I. (2021). Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek, Iva. "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek, Iva. "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek, I. (2021). 'Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek I. Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

I. Matušek, "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Islandora Bookmark - Please login to use this feature