diplomski rad
Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda

Matušek, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Matušek, I. (2021). Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek, Iva. "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek, Iva. "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek, I. (2021). 'Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Matušek I. Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 22.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

I. Matušek, "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:559030

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.