master's thesis
Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju

Dugandžić, Petra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Dugandžić, P. (2021). Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, P. (2021). 'Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić P. Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

P. Dugandžić, "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Please login to the repository to save this object to your list.