master's thesis
Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju

Dugandžić, Petra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Dugandžić, P. (2021). Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, P. (2021). 'Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić P. Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

P. Dugandžić, "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Islandora Bookmark - Please login to use this feature