prikaz prve stranice dokumenta Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke

Ivandić, Katarina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Ivandić, K. (2021). Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić, K. (2021). 'Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić K. Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

K. Ivandić, "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Islandora Bookmark - Please login to use this feature