prikaz prve stranice dokumenta Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke

Ivandić, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ivandić, K. (2021). Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić, K. (2021). 'Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Ivandić K. Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

K. Ivandić, "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.