prikaz prve stranice dokumenta Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj
Embargo period 2023-11-16
master's thesis
Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj

Pezelj, Karla
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Pezelj, K. (2021). Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj, Karla. "Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj, Karla. "Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj, K. (2021). 'Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj K. Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

K. Pezelj, "Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Please login to the repository to save this object to your list.