prikaz prve stranice dokumenta Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj
Rad dostupan nakon 2023-11-16
diplomski rad
Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj

Pezelj, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pezelj, K. (2021). Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj, Karla. "Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj, Karla. "Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj, K. (2021). 'Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Pezelj K. Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.11.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

K. Pezelj, "Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:477250

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.