prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra

Kuliš, Lidija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Kuliš, L. (2022). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, Lidija. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, Lidija. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, L. (2022). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš L. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

L. Kuliš, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Please login to the repository to save this object to your list.