prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra

Kuliš, Lidija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Kuliš, L. (2022). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, Lidija. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, Lidija. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, L. (2022). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš L. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 07.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

L. Kuliš, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.