prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije

Amanović, Petra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Amanović, P. (2022). Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, Petra. "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, Petra. "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, P. (2022). 'Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović P. Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

P. Amanović, "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Please login to the repository to save this object to your list.