prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije

Amanović, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Amanović, P. (2022). Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, Petra. "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, Petra. "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, P. (2022). 'Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović P. Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 08.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

P. Amanović, "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.