master's thesis
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija

Višić, Antonela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Višić, A. (2022). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, A. (2022). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić A. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

A. Višić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Please login to the repository to save this object to your list.