Višić, A. (2022). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688
Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688
Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688
Višić, A. (2022). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688
Višić A. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688
A. Višić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688