prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje

Tomičić, Juraj
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Tomičić, J. (2022). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić, Juraj. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić, Juraj. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić, J. (2022). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić J. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2022 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

J. Tomičić, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Please login to the repository to save this object to your list.