prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje

Tomičić, Juraj
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Tomičić, J. (2022). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić, Juraj. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić, Juraj. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić, J. (2022). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Tomičić J. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

J. Tomičić, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Novalje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:329478

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.