University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Mostarac, V. (2022). Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344916
Mostarac, Vinko. "Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344916
Mostarac, Vinko. "Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344916
Mostarac, V. (2022). 'Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344916
Mostarac V. Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344916
V. Mostarac, "Aktivnosti sustavnoga upravljanja markom poslodavca i njihovi učinci na uspješnost poslovanja organizacija", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344916