prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca

Baković, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Baković, A. (2023). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, A. (2023). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

A. Baković, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Please login to the repository to save this object to your list.