prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca

Baković, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Baković, A. (2023). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković, A. (2023). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Baković A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

A. Baković, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.