Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Baković, A. (2023). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070
Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070
Baković, Ana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070
Baković, A. (2023). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070
Baković A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070
A. Baković, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja maloprodavača sportskih marki na privlačenje kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019070