prikaz prve stranice dokumenta Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji

Mudrinić, Željka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Mudrinić, Ž. (2023). Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić, Željka. "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić, Željka. "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić, Ž. (2023). 'Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić Ž. Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 May 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Ž. Mudrinić, "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Please login to the repository to save this object to your list.