prikaz prve stranice dokumenta Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji

Mudrinić, Željka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Mudrinić, Ž. (2023). Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić, Željka. "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić, Željka. "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić, Ž. (2023). 'Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Mudrinić Ž. Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Ž. Mudrinić, "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:653024

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.