University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Jakopinčić, S. (2023). Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić, Stela. "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić, Stela. "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić, S. (2023). 'Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić S. Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
S. Jakopinčić, "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293