Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jakopinčić, S. (2023). Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić, Stela. "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić, Stela. "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić, S. (2023). 'Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
Jakopinčić S. Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293
S. Jakopinčić, "Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486293