master's thesis
Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu

Cvijanović, Katarina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Cvijanović, K. (2023). Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583

Cvijanović, Katarina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583

Cvijanović, Katarina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583

Cvijanović, K. (2023). 'Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583

Cvijanović K. Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 May 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583

K. Cvijanović, "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583

Please login to the repository to save this object to your list.