Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Cvijanović, K. (2023). Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović, Katarina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović, Katarina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović, K. (2023). 'Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
Cvijanović K. Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583
K. Cvijanović, "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi digitalnih sadržaja na poslovnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006583