prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju

Borko, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Borko, L. (2024). Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko, L. (2024). 'Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Borko L. Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

L. Borko, "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343

Please login to the repository to save this object to your list.