Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Borko, L. (2024). Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko, Lucija. "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko, L. (2024). 'Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
Borko L. Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343
L. Borko, "Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:793343