graduate thesis
Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga

Špoljar, Tea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Špoljar, T. (2024). Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar, Tea. "Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar, Tea. "Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar, T. (2024). 'Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Špoljar T. Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

T. Špoljar, "Uloga i korištenje marketinga sadržaja na društvenim medijima u izdavaštvu knjiga", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:517277

Please login to the repository to save this object to your list.