University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Qenaj, E. (2024). Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj, Edina. "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj, Edina. "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj, E. (2024). 'Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj E. Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
E. Qenaj, "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029