Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Qenaj, E. (2024). Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj, Edina. "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj, Edina. "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj, E. (2024). 'Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
Qenaj E. Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029
E. Qenaj, "Percipirane koristi, percipirani rizici i znanje potrošača kao odrednice namjere kupnje energetskih pića", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:468029