prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj

Vučaj, Alen
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vučaj, A. (2015). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, A. (2015). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

A. Vučaj, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Please login to the repository to save this object to your list.