University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Cicvara, K. (2024). Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618
Cicvara, Karlo. "Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618
Cicvara, Karlo. "Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618
Cicvara, K. (2024). 'Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618
Cicvara K. Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618
K. Cicvara, "Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618