diplomski rad
Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki

Cicvara, Karlo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Cicvara, K. (2024). Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618

Cicvara, Karlo. "Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618

Cicvara, Karlo. "Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618

Cicvara, K. (2024). 'Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618

Cicvara K. Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618

K. Cicvara, "Uloga negativnih recenzija na društvenim medijima u percepciji telekomunikacijskih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:162618

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.