University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Miloloža, A. (2024). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža, Ana. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža, Ana. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža, A. (2024). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža A. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
A. Miloloža, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688