Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Miloloža, A. (2024). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža, Ana. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža, Ana. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža, A. (2024). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
Miloloža A. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688
A. Miloloža, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim medijima u odabiru kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:690688