University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Arežina, D. (2015). Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina, Daria. "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina, Daria. "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina, D. (2015). 'Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina D. Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
D. Arežina, "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147