University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Pernarić, D. (2015). Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić, D. (2015). 'Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić D. Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
D. Pernarić, "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652