University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Tandara, H. (2016). Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara, H. (2016). 'Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 12 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara H. Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
H. Tandara, "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606