prikaz prve stranice dokumenta Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije

Tandara, Hedviga
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Tandara, H. (2016). Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, H. (2016). 'Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara H. Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2021 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

H. Tandara, "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Islandora Bookmark - Please login to use this feature