prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana

Beg, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Beg, I. (2015). Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, I. (2015). 'Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg I. Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2022 May 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

I. Beg, "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Please login to the repository to save this object to your list.