University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Petrović, I. (2015). Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović, Ivana. "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović, Ivana. "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović, I. (2015). 'Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović I. Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
I. Petrović, "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260