Petrović, I. (2015). Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović, Ivana. "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović, Ivana. "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović, I. (2015). 'Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
Petrović I. Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260
I. Petrović, "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260