University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Radonić, B. (2019). Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić, Bernard. "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić, Bernard. "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić, B. (2019). 'Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić B. Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
B. Radonić, "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014