Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Radonić, B. (2019). Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić, Bernard. "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić, Bernard. "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić, B. (2019). 'Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
Radonić B. Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014
B. Radonić, "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014