University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Marijan, L. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, L. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan L. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 February 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
L. Marijan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245