University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Marijan, L. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, L. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan L. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 September 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
L. Marijan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245