University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Tomić, I. (2020). Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić, I. (2020). 'Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
Tomić I. Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311
I. Tomić, "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311