master's thesis
Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y

Tomić, Iva
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Tomić, I. (2020). Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić, I. (2020). 'Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić I. Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

I. Tomić, "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Please login to the repository to save this object to your list.