diplomski rad
Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y

Tomić, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Tomić, I. (2020). Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić, Iva. "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić, I. (2020). 'Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Tomić I. Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 23.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

I. Tomić, "Rastuća uloga elektroničke trgovine u maloprodaji odjeće ženama generacije Y", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658311

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.